Don't leave us Sapiiie!

Hemma efter en supertrevlig kväll hemma hos Sape! Sapes avskedsmiddag för att vara exakt. Lyckad grillning till och med så kvällen vart ju tip top! Spela Med andra ord och ett annat spel jag inte minns namnet på. Kanske är det så att jag inte minns namnet på det för att jag rent ut sagt sög på det! Men övning ger färdighet och jag ger inte upp!

Vi har redan bokat in en ny speldejt nästa vecka, då är det Hysteriskt roligt som gäller!

Sova nu för imorgon är det Uppis som gäller. Soffköp och flytt!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sara

tack för en mega-trevlig kväll igår. <3

Postat av: Mate

Ser fram emot att spela "hysteriskt roligt" :)Tisdag dag?

2009-08-16 @ 10:33:31
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback