En promenad i det sköna vädret

Blev en ganska så lång promenad idag med :) Ner till veterinären och tillbaka vilket slutade på 5 km. Solen sken så det var riktigt skönt att promenera. På vägen hem så var Molle grymt varm så jag stannade till i vattenparken. Hittade ett ställe där vattnet liksom forsade ner från en högre höjd som jag lät han gå ner till.

"Molle och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika, vi tycker om ilka saker..."
Tänkte att han kunde dicka lite...
... men han la sig ner istället. Vattnet vart ju inte direkt superklart när han la sig i det och rörde runt i smörjan :P
Ganska härligt att gå genom vattenparken faktiskt! :)

Efter badningen träffade jag på Johanne som jag sällskapade med hela vägen hem. Kul att höra om vad hon gjorde och hade för sig nu för tiden. I badhusbacken stötte  vi på Lisa och Elin. Lisa var det ju typ år sen jag såg sist, fastän vi bor grymt nära varandra nu på sommaren.

Nu ska jag bada hunden, han luktar nog inte så jättegott skulle jag tippa :P

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback