God morgon

Idag kommer Maria till Enköping och tillsammans ska vi besöka Madde :) Ska försöka slänga i mig lunch innan eller om Maria och jag köper med oss dit. Minns inte riktigt hur vi skulle göra.

Idag när jag loggande in på facebook upptäckte jag att det nu går att köpa traktorer i Farmville, grymt bra! Synd bara att jag shoppade upp alla mina fv-pengar på massa onödiga dekorationer :P Jag ska bara köpa 150 st till så får jag den sista rosetten inom den kategorin. Hoppas mina skördepengar räcker till en traktor annars får jag spara ihop till en.

Kul att Becca och jag klagade på det senast igår att det var drygt att skörda. Nu kommer det säkert att gå jättefort!

Hur som helst... haha, nörd! Dusch nu, sen frulle!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback