Grymt het

Nu kanske ni tror att jag gått och fått en ny favorit i OC men det har jag inte. Ingen slår Seth Cohen.

Seth är sådär sjukt söt och med världens  gulligaste personlighet. Trey däremot har haft en tuff uppväxt och har precis kommit ut från fängelset. Hans personlighet är lite mer argsint men han väger upp allt med att han är så sjukt het!

Känns bra att serien nu består av två hetingar, en grym Seth Cohen och en ashet Trey!

- ME LIKE!

Nu ska jag återgå till att studera mina grymma killar. Yummie! Kanske göra mig en kopp te också. Har nämligen blivit grymt beroende av Rabarber Grädde. Men för att det är teet ska få sin fulländade smak så ska man gärna ha i en bit socker och mjölk :)

Kommentarer
Postat av: Sara

nej, nej, nej! man hatar trey!

du kommer lära dig snart...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback