Jag lever!

Tro det eller ej men jag lever faktiskt och har dessutom varit grymt levande sen det senaste inlägget. Fest varje kväll och en massa kul nytt folk. Jag stormtrivs och vill inte att livet ska återgå till det vanliga.

Anledningen till de otroligt få blogginläggen är att vi inte har en router än så det är bara en som kan ha internet åt gången. Sugigt. Imorgon tror jag att jag åker och köper en trådlös liten rackare.

Bästa efterfestlåten:



Idag börjar första kursen, Träbyggnad. Ska komma ihåg att anmäla mig då jag har glömt att söka kursen.

Kräftskiva ikväll med H-sektionen! Ohyeah!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Mate

Det är inte bara bästa efterfestlåten. Den funkar till allt!

Postat av: Sandra - en av alla läkarstuderande svenskar i Danmark

Kræftskivan.. blev det som førra årets fylleslag eller?

2009-09-01 @ 15:50:50
URL: http://lostindenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback