Lite update från lägenheten

Var med pappa till Uppsala idag, som jag nämnde tidigare. Skruvade upp fönsterbrädorna och bar ner massa saker till förrådet. Bland annat min gröna tjejhonda, fyra omaka stolar och min loftsäng som förövrigt ska läggas ut på blocket imorgon. Var lite pill men vi var ganska så snart klara. Passade även på att ta med oss min gröna lilla soffa hem. Den fick precis plats i bagageutrymmet på bilen, bra va? :)

Vårt kylskåp som jag infekterade med Annikas kylskåpspoesi. Kul med poesi men visst fan ser det ut som kylskåpet lider av någon allvarlig sjukdom?
Köksbordet och stolarna till som ännu inte fått själva sittdynan omklädd. En fin duk på det där och volá!
Våra omaka soffor! Ni kanske fattar varför vi vill ha en hörnsoffa? :P I bakgrunden skymtar ni byggstereon som vi ska dumpa hos Måns sen.

Nu ska jag snyta mig och sen hoppa i säng.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Sv:Nej det gör jag nog inte... :) Jag tänkte ju bara klrar mig som folket i "Grottbjörnens folk", vad gjorde de mot myggor? Hmmm.. Jag tror de tände en eld... Jag hade ingen eld... :(



Sjukt fint i lägenheten Mandy! Grym effekt på bilden med bordet med den där "Vanish"-flaskan i förgrunden. Den lixom skriker om att "nu ska det fanemej bli fint!" Det kommer bli tiptopp! :D

Postat av: Alx

Kylskåpet skrämmer mig :P

2009-08-13 @ 14:53:26
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: Svennis

Det kommer nog bli jättebra :)

2009-08-18 @ 18:00:10
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback