Moooln!

Jag har väntat på de här molnen flera dagar nu. Idag kom de! Fast det hade gärna kommit lite tidigare på dagen och även tagit med sig en liten skur också. Har nämligen längtat efter en heldag med choklad och OC. Har  bara blivit ett avsnitt hittills och gissa vad jag åt till? Skorpor och två nektariner!

På förmiddagen låg jag ute i solen och tvingade mig själv att läsa en bok. Solen brände och boken var väll sådär. Jag trivdes men inte till fullo! Sen kom molnen och nu sitter jag här med dator och OC. Underbart!

Juste imorse har jag gjort en massa vettigt. Gick upp redan kvart över åtta och ringde runt för att adressändra hos 500 olika föreningar och företag. Ringde hamsterföreningen och fastnade i ett 15 minuter långt samtal. Varför blir det alltid så när jag ringer dit? Kanske för att alla hamstermänniskor är så trevliga :) Vi ÄR trevliga :)

När Alexander slutar så ska han och jag till Västerås för han ska köpa en dator. Sen bär det av till Emma för lite förfest och sen hem till Sandra på 20-årsfest. Verkar som att fredagen blir lyckad! :D

Nu måste jag göra en 3,14 för jag har druckit sjukt mycket tee!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback