Skönt med ledighet

Jag var dock uppe på tok för sent igår med tanke på att jag ska möta Alexandra i Gånstaspåret klockan tio. Jag är vädligt trött, huvudvärk nästan, kan i och för sig vara vattenbrist också. Brukar nämligen må så här när jag druckit dåligt!

Idag blir det som sagt spåret med Alexandra nu på förmiddagen och sen blir det hem till Sara i Grillby. Vad vi ska hitta på återstår att se. Vet ju inte riktigt när jag kommer hem men det kanske blir bio ikväll med mamma också! :)

Lite frukost nu och sen gäller spåret!  Tjipp!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Good girl

Joggingrunda eller promenad? Att springa känns ju på tok för hurtigt om du frågar mig ;P

Postat av: Sara

MANDY! Få inte panik. Dina solbrillor finns i säkert förvar hemma hos mig :]

2009-08-04 @ 21:30:27
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback