Värsta soliga helgen!

I fredags så tog jag med min kamera till Sandras 20-årsfest men insåg försent att minneskortet satt i datorn. Har förösökt grymt länge nu att försöka få in bilderna från kamerans internminne till datorn. Började med att försöka spara över bilderna till minneskortet, men utan resultat. Har även försökt att skicka bilderna från kameran till min mail via wifi. Det blir något knas efter att jag skrivit in lösenordet till nätverket, för efter det så fattar jag inte hur man ska trycka sig vidare. Jag får helt enkelt vänta med att publicera bilderna tills jag kommer till Uppis och kan använda mig av kamerasladden.

Synd att ni får vänta, grymt fina bilder!

I lördags blev det en sväng ut till landet som ni kanske minns. Var bara mamma, pappa, Molle och jag som åkte, Jonas drog ju till Alanya i lördags natt. Låg nere vid bryggan hela dagen och bara softade. Badade flera gånger och lyckades samtidigt bränna mig på ryggen. Brännan gör att jag får lite utomlandskänsla, så jag klagar inte :)

Idag så har jag varit ute i solen och bara varit. Sen har jag fixat med bilderna jag ska skicka till mitt fadderbarn. Bara en bild på Donna och mig som saknas. Kan säga att jag fick leta grymt länge innan jag hittade en normal och anständig bild på Annika! Till slut blev det en när vi båda var med för varje bild hon var ensam på var inte särskilt seriös!

Ni kan vara lugna, det var inte den här jag skickade!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Aaaa!! Haha! Tur för dig!! :D Jag undrar om jag har några anständiga bilder på oss... Pappa tog ju några fina ..tror jag! :) Eller kanske i den fina dabbeltröjan! :)

Postat av: Ankan

*dubbel

2009-08-09 @ 22:40:54
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback