Es = 200GPa

Betongen känns inte lika panikartad längre tack vare kvällens tentanplugg med Ankan och Rallt! Älskade Annika och Rickard <3 Känns även bra att få mobbas och tjivas lite ^^

Hämtade förresten ut ett paket på posten idag innehållandes två stycken flaskor med midipärlor från Nabbi. Två olika nyanser, nr 8 och nr 10. Bara att vänta till julafton för sen ska det pärlas! :D Har nämligen köpt ett paket till mig själv från mor och far som kommer att bestå av 31 000 tusen midipärlor från hama i tio olika färger! Vilka tavlor pärlplattor jag kommer att skapa!

Haha, skulle inte förvåna mig om jag skulle tröttna efter ett par timmar och sen sitter jag där och har 38 000 pärlor som jag ska förvara på något bra ställe :P Men nej, så ska det inte bli! Är ju sååå grymt taggad!

Få lite inspiration och kika in den här
bloggen! :)


Mamma, btw, det är en julklapp INTE en födelsedagspresent! Jag hade tänkt hinta på något snyggt sätt men det här är bättre, rakt på sak liksom!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Å älskade Mandy! ^^ Det kommer gå kanon på tentan med våra superformler! ;D



Snyggt hintat!! :) Finns panduro i Uppsala? Tror det finns där vi var på systemet efter fältmätningen.. Får åka dit annrs å köpa juleklappar till dig själv! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback