Afrodans och påsåkning! :D

Testade äntligen på afrodansen idag med Annika! Tror faktiskt att det är riktigt bra träning för kroppen... problemet med den träningen är dock att det är man själv som bestämmer om det blir jobbigt eller inte, så om man inte är på ta-i-humör så kan det bli problem :P Men samtidigt är det ju bra att det är en sån typ av träning för då kan man göra det riktigt jobbigt också om man så vill :)

På vägen hem från träningen passade Annika och jag på att åka lite "plastpåse" ned för slottsbacken! :D Vilken jäääävla fart det blev!

Lite om mat nu då! Jag kan i stort sett äta vad som helst nu. Undviker dock jättehårda eller starka saker :) Men är jag hungrig så kan jag i alla fall äta mig mätt och det känns ju himmelskt! För övrigt så resulterade min piercingdiet till en viktnedgång på 1,6 kg! Inte helt fy skam, haha, säkert bara vatten som jag kommer att lägga på mig nu under helgen. Suck.

Nu är det lite mekanik, macka och mjölk som gäller! Lovely!

Pusskram


Ps. Min älskling är här :) Ds.

Kommentarer
Postat av: good girl

plastpåse nerför slottsbacken har jag också åkt iår! riktigt fort går det :S jag var livrädd. haha. åkte på det brantaste stället dessutom så jag fick väl skylla mig själv...

Postat av: Anka

Det måste vi göra om! Plastpåsåkning alltså, det var kuuuul! :D Hihi! Å afron med för den delen! Haha! Träningsvärk nu..

2009-02-05 @ 23:22:42
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det låter ju jättekul med påsåkning :)

2009-02-06 @ 11:49:44
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Med mina mysbyxor på också!! >:|

2009-02-06 @ 12:56:37
Postat av: Ankan

Dina mysbyxor sa till Amanda att dom ville åka påse! Dom sa att det var alldeles för länge sen sist. Amanda hade inget val! :)

2009-02-07 @ 00:46:44
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback