Bakom låst dörr!

Det hände något mycket konstigt nyligen.

Träffade just en utländsk kille utanför korrioderna här på sjunde plan. Han var inte så jättebra på svenska men hade säkert bott här ett tag.

När han såg mig stannade han upp och hejade. Sen granskade han mig från topp till tå och sa att han gillade min klänning. Jag hade ingen klänning på mig men antar att han menade min nya rosa mjukisdress.

Sen frågade han vad jag hette och berömmde min "klänning" en gång till. Därefter sa han något i stil med att om han hade haft penna och papper så skulle han tagit en autograf eftersom att jag såg ut som en "top model". Jag skrattade lite och blev sedan tyst. Vad ska man svara på något sådant?

Han babblade på och frågade när jag flyttade hit och om det var direkt efter gymnasiet. Tillslut frågade han vad jag skulle göra ikväll. Jag svarade att min pojkvän skulle komma och kolla på melodifestivalen. Då frågar han om min pojkvän är svartsjuk!?

Jävla miffo, vad ville han egentligen?

Nu har jag i alla fall låst dörren här hemma, trots att bor i korridoren mitt över. Scary!

Kommentarer
Postat av: Mattan

Vissa är lite konstiga



Bild på älgen kommer när jag laddat kamerna



Btw vi måste åka och leka på fyrishov snart!

Postat av: Alex

Jaaaa! Badaaaa :)

2009-02-28 @ 20:14:13
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback