Helnyktert på en fylle-gris-naken-teknolog-fest!

Jag hade sjukt roligt med Annika igår, trots att promillehalten låg på 0,00! Vi dansade hej vilt och blev som galna :) Fick till och med beröm för våra snygga moves ;D

Vi upptäckte även hur sjukt svinigt folk beter sig när de är fulla och hur sjukt varmt det kan bli i en danslokal. Nu var det ju även så att lokalen som dansen höll rum i var väldigt liten, 25 kvm?

Annika och jag förpartajade hemma hos mig innan med Choklad/Banan/Vanilj-milkshake och Mango/Vanilj-milkshake. Utsökt! Sockerkick! Vi tog med oss en flaska med mangon och i slutet av kvällen/natten så började den smaka deg, enligt alla andra i alla fall. Folk trodde vi hade med oss sockerkakssmet och det var knappt någon som trodde på vår promillehalt, haha.

Gud vad sugen jag blev på sockerkakssmet! Jag har ju i och för sig alla ingredienser hemma, utom bakpulver då men den kan man ju skippa :)

Idag blir det kanske träning med Annika halv sex. Få se hur jag ska göra för det är inte jättetrevligt att gå på värsta passet när man knappt ätit något! Vill inte känna mig svimfärdig som jag gjorde i början av förra passet.

Nej, kika på mekaniken nu :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anka

Hahaha! Ja fyfan vilken svinfest! :D Milkshake is the partyshit!!! Haha! Det var ju kul iaf! Å underbar dans där från våran sida. :) Nästa år svinar vi Mandy, värre än någonsin! :D Vi paxar den stora lokalen då! Nu ska jag träna för 2, hoppas du äter för 2! :D Haha! Puss!

2009-02-01 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback