Jag är en vinnare!

Jag är en segrare, en vinnare, en champion! Okej, jag kanske inte ska skryta så mycket, men faktiskt... jag är bäst! Jag vann nämligen tävlingen idag med att rita snyggaste ReKåfrisyren :)

Till höger har Annika försökt att rita av min ReKåfrisyr i paint, riktigt vackert. Det enda hon glömde var att det var hår i nacken också och ett par lite långa fräna polisonger. Annars är det slående likt :D

Här kommer en bild på mig fotat med mitt fina pris!



Annika och jag har kommit på att vi ska fota mycket mera! Så vi började lite smått fota idag på vägen hem från skolan. Den ena "kameran" vi hade var dock min mobil, som förövrigt gav förvånansvärt mycket bättre bilder än vad jag trodde :)

Här kommer lite bilder sen Annikas och min lilla fotosession!



När kjag kom hem var jag rejält hungrig så jag slog till på stort! Jag gjorde min egen puré genom att mixa kokta morötter och kokt broccoli. Tro det eller ej men det blev faktiskt riktigt gott. I och för sig kanske jag inte har så stora krav på mat just nu :P

Se så gott det ser ut! :P



Förövrigt så bord svullnaden på tungan lägga sig snart för det står nämligen "tungan blir rejält svullen under 3-5 dagar" och imorgon har det gått fem dagar. Vi får la se om det lägger sig snart för jag har varit riktigt duktig med skötseln. Det enda jag inte gjort det är att suga på is, vilket säkert hjälper svullnaden att lägga sig. Jag får ta en piggelin snart istället :)

Nej nu ska jag läsa byggtekniken, bara några sidor att läsa. Förövrigt så blir jag rädd för min tv!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anka

Hipp hipp hurra va bäst du är! ^^ Å vilket pris! Skitfin disktrasa verkligen!

Ska bli spännadne å få techna med! :D Våran toppenbildidé! :P Hahaha!

Den där geggan vill man inte äta med ögat direkt, men det var ju bra att den smakade gott iaf! Haha!

Postat av: Ankan

Åhhh! Så fina bilder.. Jag längtar tills vi ska börja fota! :D Imponerande kameramobil måste jag tillägga. :)

2009-02-02 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback