Jag är grym med bussar!

Gick faktiskt bra att jobba igår, trots träningsvärk och ovanligt tidig väckning (kvart i sex!). Var riktigt mysigt att komma hem till Enköping, träffa familjen, äta god mat, mysa med hunden och se på tv till sent på kvällen. Love it!

Jobbade i kylen på förmiddagen vilket var riktigt trevligt. Det var killen med Volvon och min klon/B2 som jobbade där och det kan ju sluta lite hur som helst. (Vill inte nämna namn man vet ju aldrig vad de tycker). Fikade med B2 - RIKTIGT kul!

Både i onsdags och i torsdags hade jag riktigt flyt med bussarna. När jag skulle ta 2:an in till stan så kom jag egentligen lite försent för att hinna med den 16 över, men som tur var var den försenad den med. Bussen till Enköping, 804, visste jag gick kvart över från centralen. 16 över irrar jag runt och inte har någon aning om vart jag ska kliva på, Så jag vänder och går samma väg tillbaka som jag vet att 804 ska åka. När jag tittar till vänster så ser jag bussen! Panik! Som tur var vart det rött och jag vann några sekunder som jag kunde använda till att springa fort som satan till en busshållsplats som såg ut som ett stopp på 804. Seger - jag hann!

Igår hade grymt med flyt då med. Jag slutar jobba 16:30 och lyckades hinna med bussen som gick 16:36 :D Åkte med en arbetskamrat upp till vägen för att hinna. som förövrigt körde lite som en galning för min skull. Jag var hemma kvart över fem vilket kändes jättebra :D Hela kvällen framför mig!

Lagade massa korvnoff och bakade chokladbollar. Annars gjorde jag inget vettigt alls.

Fuck. måste äta frukost. Värför är det alltid så här? :P

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback