Lördagsshopping med mamma! :)

Idag har jag och mamma shoppat hela dagen :) Blev en hel del trots dålig ekonomi. Mamma och jag hade ju egentligen tänkt att träffas nästa helg när jag har fått både CSN och lön, men eftersom mamma får foten opererad på onsdag så fick det bli den här helgen istället :)

Vi hann även med en fika på Storken och ett besök till Tzatziki. Kalla mig tråkig men det är superbra där tycket jag :) Älskar mysfaktorn och maten!

Juste, jag böt piercingsmycke också. Blev en 14 millimetersstav med en rosa diamant på. Riktigt fin faktiskt :) Skriver upp måtten på staven just för att jag själv ska komma ihåg det. Känns underbart i munnen, ingen jobbigt jättelång stav som är i vägen!

Innan mamma begav sig hem igen så tog hon med filmer och serier hem till sig. För förra gången hon opererade sig så var hon sjukskriven i sju veckor om jag minns rätt. Ganska mycket dötid så då passar ju lite schyssta serier och filmer bra :)

Nu ska jag mysa till det lite här hemma innan Fredrik kommer :)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback