Ny vecka - nya problem och utmaningar!

Har inte direkt jättemycket planer för den här veckan, men jag hoppas att det fylls på med lite mer skoj! Till och börja med så är jag ledig på torsdagen, det är ju alltid trevligt :) Sen på fredagen var det tänkt att jag och Fredrik åker till Enköping och tillbringar natten där, eller möjligtvis att vi åker dit tidigt på lördag. Anledningen till detta är att på lördag ska vi nämligen låna mina föräldras bil och åka till Kallhäll i Stockholm och ställa ut min lilla Donna :P

Lördagskvällen kommer jag att tillbringa med Maria F för hon har nämligen fyllt 21 år då :) Får se vad jag hittar på för fin present, mahaha!

Idag blir det mekanik och efter det öppet hus på Uthgård med tårta och paintball! :O Ohyeah! Dit ska vi!

Juste, haha, nu finns min tv för 500:- billigare på El-giganten enligt far min, så är det fan alltid :P Haha.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anka

Låter som en mysig helg! :)

Vart var paintballen? Jag märkte inget av den... Men tårtan var god! ^^

2009-02-02 @ 14:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback