Redan fredag :O

Det var riktigt trevligt på Uthgårds pubkväll :) Tur bara att Rally fick i sig lite alkohol för annars är hanså  fruktansvärt otrevlig!

Åt tacobuffé och anmälde flottar till forsränningen. Tror det kommer att bli grymt kul!

Juste! Har glömt att berätta om mitt lilla misstag igår. Efter att ha lämnat cykeln så skulle jag ta ut en femhundring eftersom han inte tar kort. Bara det att när jag står där så är jag lite stressad så jag råkar trycka på 5000! Haha, vem vill gå runt med fem papp i plånboken liksom? :P Det var bara för mig att ta bussen till stan så jag kunde sätta in pengarna på banken igen. Som tur var skulle jag ändå tll stan så det gjorde inte så mycket men det var ändå grymt frustrerande.

Ikväll blir det tjejmiddag och utgång i Västerås. Min lilla
Alexandra har nämligen fyllt 21 år :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Mattan

Hon läser den bara ibland, så får hoppas att hon inte läser just det inlägget


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback