Sunekväll utan Sune :)

Kom nyligen hem från en Sunekväll som jag fick en spontan inbjudan till. Hade väldigt skoj hemma hos Ankans Anna måste jag säga, även om det inte blev Sune :P Full med chokladbollar och muffins blev jag och lite onödigt vetande rikare.

Visste ni förresten att det passerar omkring 7000-8000 liter blod per dag genom hjärtat eller att aortan har en diameter på 20 millimeter?
Mattan kanske vet det när jag tänker efter :)

Kvällen blev sen som ni kanske märker? Men vad gör det när det bara är en tvåtimmarsföreläsning mekanik imorgon :) Borde verkligen sova. Ska i alla fall kila iväg och borsta tänderna :) Alltid en bra början i alla fall.

Förövrigt så är Annika en ängel. Hon får en liksom att må lite bättre över allting. Hon är övertygad om att det hela med flytten kommer att bli bra och jag tror nog på henne.

Anka - fotboll snart! :) säger (02:40):

ja men du vet mandy, hit är du alltid välkommen om du känner dig ensam!
Anka - fotboll snart! :) säger (02:40):
^^
Anka - fotboll snart! :) säger (02:40):
vi kan gå runt nakna och fisa om du vill å så


Kan man annat än älska den här kvinnan?

Näe, nu ska jag faktiskt sova!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Thihihi! :) Du är ju min ängel! ^^

2009-02-23 @ 16:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback