En mycket mysig torsdag blev det!

Annika kom över en sväng igår. Blev en mycket trevlig kväll med ost& kex och naturgodis!

Började kolla på 27 dresses med pratade för mycket så hängde inte med ett jota så vi bytte till Sally istället. Annika tyckte det var väldans kul, tror det där är precis hennes humor :P

Jag känner mig inte så jättehet efter gårdagens moffs men som tur är så ska vi träna Body Toning idag.

"BT, Body Toning
Enkla stegkombinationer på bräda blandat med styrkeövningar."

Nu ska jag diska lite och fiixa innan jag drar, fast toningen börjar inte förrän 11:40 så jag har lite tid på mig :)

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Anka

Myys! Hahaha! Ja Sally är ju störtskön! Jag hade glömt hur rolig hon va! Hahaha! Mytoman.... Hahaha! Kramkänningar i magen.. Men leken med Donna och våra crunches var ju också ganska kungliga!!! Hahaha! Puss!

2009-01-16 @ 13:41:36
Postat av: good girl

naw, gullunge. jag ska komma och hänga med er i alla fall ska du se :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback