Fullt upp senaste tiden...

Vad jag blir irreterad på mig själv när jag inte skriver här... Jag har ju inte haft tid men jag tycker alltid om att skriva några rader i alla fall. Det är praktiskt när man ska kolla tillbaka på livet och se vad som hänt :)

Helgen har varit riktigt bra och har bestått av fredagsmys och restaurangbesök med Fredrik, tjejmiddag tillsammans med Becca och en härlig söndag i Enköping! Riktigt lyckad helg!

Igår så testade jag och några till i klassen på Stallets poweryoga! Till en bröjan så kände jag mig halvt mördbultad och lika stor och smidig som en havande vattenbuffel, men i slutet av passet kände jag mig faktiskt mjukare :) Kanske vore något att gå regelbundet på?

Nu måste jag fixa, första byggteknik II föreläsningen börjar om ca. en timme!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Härligt Mandy! ^^ JA, det var nog bra för balansen å så med den där yogan. Å det var lite kul också ju! Haha! Puss

2009-01-20 @ 12:38:10
Postat av: Svennis

Jag har din mössa hemma du glömde den i fj-100.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback