Många sura gubbar!

Vad ledsen jag blir!

Satt och myste och drack te för ett tag sen, så nyligen bestämde jag mig för att plocka iordning lite innan jag skulle gå och sova. Så stod jag där och höll i min fina stora Mateusmugg och funderade på om jag skulle orka diska den eller inte. Men så tänkte jag att "näe, jag diskar den, vill ju inte att det blir fula te-rester i den här fina muggen". Vad tror ni händer? Jo, när jag har diskat klart den och ställer den i diskställer så ramlar (läs attackerar) en tallrik muggen och min älskade mugg spricker.

Jag älskar den trots att jag bara druckit ur den EN gång, Det var första gången ikväll  för min julklappsmugg.

Jag blir sååååååååååååååå arrrrrrrrrrg! Graaaahhhh!

Kommentarer
Postat av: Ankan

:( Men tur att du klarade dig oskadd iaf Amanda!

2009-01-06 @ 01:28:01
Postat av: amäända

Vi köper en ny Kram Mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback