Min karma riktigt glittrar... snart i alla fall



Jag är väldigt nöjd över mitt beslut faktiskt. Tror även mina kära vänner höll med mig om det:

sandra säger:
200 kronor är ju inte mkt för oss lixom, men gör så himla stor skillnad för nåon annan

Folkes säger:
å 200 kr gör inte oss så så mycket som det ger dom!

Nu känns det liksom som att jag bidrar med något i världen. Visst, jag kanske inte räddar hela världen,  men jag kan i alla fall hjälpa den här lilla flicka till en bättre framtid.

Jag tycker nog att fler borde skaffa fadderbarn, för två hundra kronor är inte mycket. Jag är ju student och skaffar fadderbarn... och jag tror faktiskt att jag kommer att överleva.

Något mer som jag ska göra som är karmahöjande är att Ankan och jag ska lämna blod imorgon, om vi hinner det vill säga... annars så gör vi det på måndag :)

Pusskram




Kommentarer
Postat av: Ankan

Bra Määndy! Nu är båda vi faddrar iaf! :) Ett fadderbarn per familj borde man ju klara typ! :) Skitbra juh! Längtar tills du får brev! :D Hoppas hoppas att jag får lämna nu då... Jag borde ha jobbat upp värdena tycker jag! :) ^^ Puss!

2009-01-14 @ 23:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback