Nytt år - Nya möjligheter!

Nu är år 2009 här och jag är riktigt förväntasfull över vad året har att erbjuda! Hoppas det kommer att bjuda på kärlek och mycket glädje!

År 2008 bjöd på mycket känslor... mycket glädje men dessto mer sorg och olycka. Fredrik förlorade en bror, jag förlorade en mormor och samtidigt förlorade vi varandra. Efter en tid hittade vi tillbaka till varandra igen. Ja, vad ska man säga, kärleken till varandra var för stark och det kan man inte ge upp för lite smågrål. Vi fick inte tillbaka dem vi älskade men vi kommer alltid ha ljusa minnen av dem bevarade i våra hjärtan.

Att flytta till Uppsala till hösten var nog ett väldigt bra beslut. Jag fick nya bekantskaper, vissa så speciella att jag hoppas att jag aldrig mister dem. Tror de här tre åren kommer bli riktigt fantastiska!

En ny början på något stort!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Det tror jag med! ^^ Vi ska äga byggbranchen sen när vi är done! :) Kraaaam!

2009-01-02 @ 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback