Skola och sen Body Toning

Igår var det tänkt att jag skulle slå till och köpa en tv, men såklart så går inte tv:n att beställa för närvarande. Jag skulle ha slagit till direkt när det var mellandagsrea och den fanns hemma och dessutom en tusing billigare!

Fast om man åker till butik kanske man kan prata till sig den för det lägre priset? De har ju faktiskt kunnat sälja den så billigt förut på mellandagsrean... :P

Dustin Home har den lite billigare och sen när de lägger till studentrabatten så blir det ju riktigt bra. Problemet är bara att jag vill ha en affär att åka till om prylarna går sönder, det går inte om jag beställer från Dustin Home.

Aja, slutsnackat nu. Idag har jag bara skola mellan 8ak och 10, men Ankan och jag ska sitta kvar för vi ska träna Body Toning 12ak. Där emellan tänkte vi försöka hinna läsa lite i Byggnasmekanikboken. Vi har inte fått våra böcker ännu men Geo-biblioteket har den säkert.

Platta håret nu! En knut på skallen när håret är fuktigt är ingen bra kombo om man inte vill se ut som ett troll.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Emma D

Synd med TVn men de ordnar sig nog :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback