Mina dagar.

Har inte blivit att jag skrivit här på några dagar, men det har helt enkelt inte blivit av. Tänkte dock sammanfatta dagarna lite snabbt, mest för min egen skull. För egentligen är det väll ingen som är så jätteintresserad kanske.



Fredag
Tentaskrivning "Funtkionslära för ingenjörer" och därefter kinabuffé och tentafest. Mycket kul kväll!



Lördag

Vaknade upp lite bakfull men inte så farligt. Fredrik kom med bussen runt två och sen runt halv sex cyklade vi till bion för att se på Yes man. En riktigt bra film faktiskt.

Efter filmen blev det tacos och ytterligare en film, dock en dålig den här gången som jag dessutom inte ens minns namnet på.



Söndagen
En lugn söndag som slutade hemma i Enköping, då jag skulle jobba på måndagen.



Måndag
Jobbade och åkte tillbaka till Uppsala men med hunden den här gången. Blev en långpromenad med Annika på kvällen, tror faktiskt vi var ute och knallade i 2,5 timmar!

Efter dagens slut visade mobilen över 18 000 steg!



Tisdag
Gick till Ekonomikum och mötte upp Maria F för att kika vart lärarprogrammet hade sina lokaler. Blev en rejäl promenad den här dagen med.

Ankan och jag tränade dessutom POWER-step, eller vad det nu hette. Sjukt jobbigt var det i alla fall! Men väldigt roligt och ännu roligare hade det säkert varit om vi hade hängt med lite bättre :P Haha.

Efter den här dagen visade mobilen 16 000 steg.



Idag/Onsdag
Vaknade upp och mådde sjukt dåligt, men efter att jag drack lite så blev det bättre. Tror det kan berott på jag förlorade mycket vätska igår som jag inte tog igen.

Sprang ner tillt tvättstugan för att sätta på mammas jackor som jag lovat. När jag skulle in i korridoren till lägenheterna så gick det inte. Drog kortet flera gånger och slog kortet med det lös bara rött. Till slut så gick det inte alls så jag ringde på Heimstaden. Han var där på fem minuter och släppte in mig :)

Gick en sväng sen med Molle, som förövrigt fyller 11 år idag :) Grattis!

Nu ska jag ner till tvättstugan snart igen och sätta på mer tid på torktumlaren.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anka

Jag är intresserad Määänd! :) Grattis Molle! Jag tror nog jag ska fira det med! ^^ Lite godis å chips måste man väl få peta i sig! Hihi! Puss!

2009-01-14 @ 15:15:19
Postat av: Maria F :)

Jag är ju intresserad! :D Grattis Molle! pusskram

2009-01-14 @ 18:22:05
Postat av: good girl

oh yes man! den har jag velat se. bra att den var bra för då är det ju värt att gå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback