1 tidig kvar

Grymt hungrig! Magen riktigt skriker. Beror nog på att middagen igår blev en ostmacka och efter det lite kladdkaka och glass. Konstigt att jag inte stod mig längre, kladdkaka är väll en perfekt middag?! :D

Laddade hem Ps. I Love You i natt och lite The OC. Kommer säkert att hålla mig sysselsatt på tåget :) Har tänkt att fixa så jag har hela säsong två på datorn. Haha, visst känns det värt att köpa OC när man ändå laddar hem det sen? :P Men det känns på något vis laglgit då, för jag har dem ju faktiskt hemma så jag hade lika gärna kunnat lägga in dem på datorn, vilket jag inte orkade så då laddade jag ner dem istället.

Frukost nu! Riktigt längtar :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Idag ska du få mat Jag lovar!!!!!!

2009-07-23 @ 09:45:14
Postat av: Ankan

:) Kladdkaka funkar! Maryland cookies med... Imorgon åker vi Mandy!!!! =D

Postat av: Good girl

älskar att äta frukost när man är hungrig! frukost är ju den godaste matenoch är man hungrig kan man ju äta supermycket av den godaste maten :D perfekt!

2009-07-23 @ 16:42:08
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback