4 tidiga kvar

Var egentligen uppe lite för sent igår med tanke på att jag går upp runt sex. Samtidigt så vill jag inte gå och lägga mig så mycket tidigare för då känns det knappt som att man får någon ledig tid efter jobbet eller så blir helgen så satans kort.

Idag så ska jag måla första omgången med vit är det tänkt. Får se om det räcker med en omgång elle om jag blir tvungen att måla två gånger utöver grundfärgen. Hoppas det räcker med en gång :P Ska även vänta på svampen innan jag går till jobbet. Tror det kan vara bra.

Har lite att göra hela veckan. Till och börja med ska jag ju måla alla möblerna två gånger och imorgon så ska jag hem till David med Alex och fortsätta med låten. Sen blir det till att packa och köpa tågbiljett.

Idag är det pissigt väder så det gör inget att jag jobbar, men visst hade en dag i tvsoffan med OC varit nice.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Good girl

Jag vill ha en bild! fattar inte vad det är för svamp du svamlar om :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback