Harry! Harry! Harry! Go Harry!

Var en sån där bra dag på jobbet idag. Allt flöt på och det kändes inte jobbigt att jobba. Kanske sitter lyckoruset kvar efter att jag fick reda på min ledighet. Hoppas morgondagen blir lika bra!

Efter jobbet dog jag lite på rummet och sen vid sju halv åtta så drog jag ut till Alexander för att kolla på Harry Potter och fången från Azkaban med han och Natta. När jag kom höll de på att tvätta rent Nattas mammas bil, eftersom att de fick låna den till P&L. Sjukt impade över deras talang!

Till filmen moffsade vi rejält och vräkte i oss marängswiss och Alexanders nybakade choklad- och dumlemuffins. Sjukt goda!

Söta Alex med vattenslangen!

Nu sitter jag här hemma och är helt sjukt trött. Ska hoppa in i duschen och sen är det sängen som gäller. Tvätta håret skiter jag i för de gör de i Hultsfred nu också!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback