HEEEEELG!

Idag hade jag en riktigt flummig dag på jobbet. Jag har bland annat lärt mig tekniken hur man gör när man moonwalkar och sen har Alexander och jag övat på lite opera. Lite olika sorters danser förekom också.

Jonny på jobbet fyllde år så han bjöd alla på en jävla massa glass. Jag gjorde en superblandning bestående av varm choklad från kaffemaskinen, mjölk och glass. Gegga runt det med en sked och du har ett glas med mumma!

På luncherna brukar jag alltid bli road över Davids matlådor. Han älskar all fyrkantig mat eller tårtor som han själv kallar det.

Vad har han skrivit med ketchup?
Ni som redan vet får inte gissa!

Efter jobbet blev det en sväng till Ö&B för att köpa fler smarta fiskelådor. Har ju fler pluppörhängen som ligger huller om buller. Därefter bar det av till Uppsala för att bland annat hämta kompaktkameran. Passade på att göra lite vettiga saker när jag ändå var där ;)

Hängde upp kindergubben utanför toaletten. Varje gång någon kommer att gå på toa så kommer kindergubben svaja fram och tillbaka. Festligt va? :)

Mitt rum rakt fram och toan till höger.

Upptäckte att Annikas svarta ljus hade förvandlat sig och blivit vinröda. Dessutom hade de smält och droppat ner på fönsterbrädan.

Det måste ha varit jättevarmt i solen. Stackars lilla ljus!

Plockade bort ljusen och ställde dem på vårt otroligt snygga köksbord. Tvättade av fönsterbrädan men insåg att stearinet lämnade en stor vinröd fläck efter sig. Äsch, det satt lite färg på tillvaron!
 
Kollade till Annikas kaktusar och gav dem en halv shot med vatten var. Jag visst inte ens om jag skulle vattna dem men visst ser de lite torra ut? Tror fan de har växt sen sist jag såg dem. Ser du "pluppen" på kaktusen längst bort Annika?

Exotiska växter gör sig fint i vårt vardagsrum.

Efter att ha pysslat om Annikas växter så bar det av hem till Enköping igen. Ses nästa vecka Mankan Mansion!

Pusskram





Kommentarer
Postat av: Sara

JAAAAAG VEEEEEEEEEET!

började nästan gråta...

Postat av: Ankan

HAHAHAHAHAHA!!! Fyfan va snyggt!



Jag gissar på David skrivet på 2 rader!!!???

Det var snällt att du gav mina älsklingar lite vatten, de såg törstiga ut...

Hahaha! ja det är nog en liten påökning på den längst bort! Va roligt!!

Hahahahahahaha....fyfan va roliga de fina ljusen ser ut! Hahaha!

2009-07-10 @ 23:26:27
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Ankan

Jaha va bra då! Tur att man kan glädja någon...!

Bultsax? Ja det var nog viss skillnad på våran trädgårdssax och på en bultsax... Vad lekte dina råttor med för pinnar?`Lyktstolpar!? :)



Fina lövörhängen btw! ^^

2009-07-10 @ 23:27:13
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback