Inga tidiga kvar! :D

Woho! Det är verkligen sista dagen på jobbet idag. Känns verkligen helt grymt skönt och nästan lite overkligt. De här sommarjobbsveckorna har gått asfort den här sommaren, kanske för att jag tycker om mina arbetskamrater så himla mycket. Vissa är ju hur grymma som helst!

Har fixat nu så det ligger fem filmer på datorn till min lilla tågtrip. Det borde räcka tycker man. Det blev inga OC för det bara krånglade men massa bra filmer kanske väger upp det :) Fast näe, inget kan ersätta OC.

Frulle nu!

Btw, har mobilt bredband med mig till Halmstad så vi lär ju höras :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Shit, livebloggning direkt från sommarstugan! Kommer bli grymt Mandy! Första gången det kommer ske! (Om det sker..) Nu åker jag om 20 min!! Wiiiiee!

Postat av: Olivia

Sista dagen för mig med idag och ska också fara iväg på tågtrip :D

fin blogg!

2009-07-24 @ 09:36:27
URL: http://oliviiaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback