Mms från mor

Juste, fick två mms från mamma igår. Ett trevligt och ett mindre trevligt.

Min käre mor med en drink i handen :)
- det trevliga mms:et
Min resväska mamma lånade
- det mindre trevliga mms:et

Min fina rosa resväska hade tydligen spruckit. Hur fan gick det till?! Är mest sur för att den gick sönder när jag betalade så pass mycket för att jag skulle få en väska med bra kavlité. Tji fick jag!

Kan även tillägga att det här var andra gången som den användes. Grr! Ska kolla om jag har någon typ av garanti kvar på den.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Fan va dåligt!!!! Garantin borde gälla bara du har kvitto. Man har ju en slags garanti som man inte behöver ha köpt garanti för att ha. Vart är hon btw?

Puss natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback