Tågbloggning

Hittills har jag ju bloggat från ställen som till exempel toaletten, terassen och sängen. Men idag testar jag på tågbloggning!

Har laddat upp med massa filmer som jag tänkte glo på under tågresan till Halmstad, men till min besvikelse så finns inget eluttag här... som det fanns på tåget till Borlänge. Besviken! Tror inte datorn klarar av att visa film så lång tid utan att dö. Batteriet är inte fullt heller, hade ju räknat med ett uttag här så tänkte inte på att "snäla" innan.

Hur som helst så är jag på tåget. Jag kom med! Det tog lite tid att hitta min plats och jag är inte ens hundra på om jag sitter rätt. Fick släpa min tunga stora väska genom tre vagnar och sen när jag kom till den här platsen så fick jag väcka en kvinna som sov. Känner mig lite dum faktiskt. Väskan fick inte plats i väskstället så den står ivägen framför istället, haha. Man kan inte lyckas med allt... som till exempel att öppna Loka-flaskan utan att det sprutar Loka överallt. Tur att jag la ner servetter :)

Nu ska jag sätta igång en film, lika bra att köra igång på en gång :)

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback