Toabloggning is the shit! (haha!)

Kasta undan dassböcker, serietidningar och allt vad det heter. Nu är det toabloggning som gäller!

Efter jag har publicerat det här inlägget så antar jag att jag kommer att få han min mini ifred, haha. Näe, men seriöst. Asnice att blogga på toa. Effektivitet liksom!

Var till Uppis idag med mamma och pappa för att skruva ner loftisen och städa ur lägenheten. Annika nu hör jag att du ringer men jag är lite upptagen! Ringer dig snart! Gick riktigt snabbt och smidigt faktiskt. Tog även med mina rosa lådor jag ska ha under sängen och passade även på att ta hem äckelsnuskbordet till Enköping.  Annika kommer på söndag och då ska skiten slipas och målas... om det inte är så att vi hittar ett bättre på auktionen som vi ska på. Hoppas vi gör storfynd :)

Nu måste jag ringa Ankan. Sen blir det OC för jag kollade aldrig igår för att jag var för trött. Idag är jag däremot pigg och glad :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Du är bara för söt Amanda! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback