Typiskt mig.

Idag vaknade jag upp och var relativt pigg. Dock tyckte jag att jag hade vaknat en halvtimme för tidigt och somnade därför om. Det skulle jag inte gjort för nu är jag astrött. Att jag aldrig lär mig.

Idag är det mysväder som innebär att man kan göra onödiga saker inomhus. Kanske glo på OC tills ögonen spricker? Eller kanske göra något vettigt som att städa rummet. Vi får se vad jag orkar med den här torsdagseftermiddagen.

Nu är det frulle som gäller för hela slanten och sen vid halv pysa iväg till jobbet. Det värsta med att jobba är nog att man inte kan ta sovmorgon när man vill. Man kan liksom inte bara vakna upp och titta på klockan och bestämma sig för att helt enkelt skita i första delen, hur trött man än är. Det suger faktiskt. Om man bortser från det så rullar dagarna på riktigt bra, det är ju helg snart igen!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback