Ute!

Sitter faktiskt ute med minin just nu :) Känns riktigt bra att kunna ta ut en liten dator snabbt och behändigt! Har använt den här datorn ganska så mycket den senaste tiden. Idag till exempel har den agerat kokbok i köket när jag skulle förbereda kebabspetten. Väldigt bra och enkelt!

Idag på jobbet så har vi pratat spanska. Jag skröt med min mening "Me perro tiene quatro patas" . Mycket användbar! Vet inte ens om jag stavar eller säger den rätt, haha.

Inte lika fint väder idag men lika skönt att vara ute :) Pappa springer runt här just nu för han ska starta upp grillen. Blir kebabspetten jag gjorde och pommes, sås och sallad till det. HIttade något randomrecept men det blir nog riktigt gott :)

Bara för att jag har cam på minin så lekte jag lite med den när jag kom hem, haha.

Glad för att man kan vara ute OCH surfa samtidigt!
Vilka nymodigheter, haha.
För er som inte ser det så är det ett myrbo!
En fin gul blomma. Gult är inte fult!

Pappa har tänt grillen nu och värmen från elden nästan dödar mig! Jag måste fan ta kort på elden... satan vad det brinner!

Mat snart och jag är grymt hungrig!

Pusskram

Oj vad det brinner!

Kommentarer
Postat av: Sara

visst är det skönt med laptops! älskar att sitta ute med min ;D

Postat av: Johanna Ström

Svar på din kommentar: Ja, det kan ju vara pengar eller för att bli kända. Vad falskt då :D Hehe

2009-07-01 @ 21:42:17
URL: http://johannastrom.blogg.se/
Postat av: Svennis

Det ser nästan ut som dörren brinner :P

2009-07-01 @ 22:04:25
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Ankan

Va mysigt Mandy! Jag är imponerad över ditt bloggande! Jag är dååålig! Bueeehee!

Puss <3

2009-07-01 @ 22:26:50
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback