GRRRRRR!!!

Gårdagen var tuff med tanke på att jag gick upp strax efter fyra. Men jag kämpade på med en halvtimmes övertid till och med!

På kvällen så fick jag finbesök av Fredrik som hade varit snäll och kommit för att hjälpa mig med datorn. Jag fick i uppgift att göra back up på allt och sen installera om den. Han tyckte inte att det såg så jävla bra ut det som har hänt min dator. Damn. Om Fredrik säger det så får jag en känsla av att det stämmer.

Hur som helst så har jag nu gjort en back up på alla filer jag vill spara. Sen har jag försökt förstå mig på skiten som händer. Har fortfarande hoppet uppe! Just nu har jag formaterat Agda och Kurt och snart ska jag installera Windows på Kurt. För er som inte visste så är det mina älskade hårddiskar. Agda har hand om det roliga, t.ex film och musik, och Kurt om det lite mer tråkiga och viktiga, t.ex drivrutiner och programfiler.

Shit vad jag hatar det här!
Nu ska jag se på tv.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Go Agda å Kurt! Kämpa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback