:D

Hämtade mor och far på Arlanda idag. Vägen dit var ju egentligen helt självklar men någonstans på vägen blev brorsan och jag lite osäkra. Vi ringde Marre och det visade sig faktiskt att vi var på helt rätt väg :)

För ovanlighetens skull så hade planet landat en halvtimme tidigare och inte en halvtimme senare, så mamma och pappa stod och väntade på oss utanför när vi kom. Kärt återseende.

Väl hemma så fick jag lite presenter från resan.

Mitt älskade Lancôme-puder som är på tok för dyrt att köpa i butik... eller i taxfree. Men det är bra och jag älskar det. En Minttu fick jag också! :D
Ett par söta örhängen fick jag! Hur klunde mor komma på att köpa örhängen till mig? :P

Det första jag råkade göra när jag fick mitt puder var att tappa det i golvet. Som tur var höll det! Vet inte vad jag hade tagit mig till om det hade gått i tusen bitar... förmodligen hade jag börjat gråta!

Juste, mamma berättade att hon hade kollat på taxfreen efter den där Lancôme-krämen hon fick av min bror förra julen. Förra julen jobbade nämligen både jag och min bror på DHL och vi fick grymt mycket taxfreeprylar i julklapp. Hur som helst så älskade mamma den där krämen och tänkte leta upp en likadan burk, det var bara ett problem... den var svindyr! Storleken på burken som mamma hade haft tidigare gick på 1499:-. INTE ILLA! Haha. Vem köper en kräm för 1,5 lax? Inte min mor i alla fall. Vettigt!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback