Världens smartaste jag

Sitter och tittar på OC just nu men tjej som jag är så kan jag göra massa grejer samtidigt. Bloggen, msn och OC är inga problem för en klippa som jag!

Hade bara tänkt att visa upp det senaste i min smarta värld. Fiskelåda för 30 kronor på Ö&B goes örhängslåda!

Skitcrappig bild jag vet, men kameran är i Uppis.

Det smartaste med det här är att man kan vända på lådan och du har fack på den sidan med! Så himla bra att lägga alla de lite mindre örhängena i, som t.ex vanliga pärlor och stenar. Ska nog dit imorgon och köpa två till :) Är grymt nöjd faktiskt!

Sova snart, grymt trött!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anonym

smidigt, och jävlar vad många örhängen du har :P

2009-07-09 @ 22:31:01
Postat av: Ankan

Underbart mandy!!!! Smartis! Å vi ska bli sambos! Va många smarta lösningar vi ska ha!!! :D Pussa!

Postat av: Sara

men hur awesome som helst! jag tar lätt av dig med den idén. mina örhängen är kat-a-strof nu!

2009-07-10 @ 01:05:23
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Svennis

mysigt :)

2009-07-10 @ 08:28:13
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback