WOHO! :D

Igår gick jag och frågade min förman hur det blev min ledighet den där måndagen vecka 31, som förövrigt avgjör om jag kan åka till Halmstad eller inte. Det visade sig att jag fick jag ledigt! :D Woho!

Nu jobbar jag bara den här veckan ut och två till. Sen är jag ledig fram till skolorna börjar. Härlgt! Om allt sen går som det är tänkt så blir det att jag åker till Halmstad den 24:e juli och stannar där ungefär en vecka. Dem 31:a åker Annika och jag till Östersund och går på Storsjöyran med Måns och grabbarna. Lady Gaga kommer ju! Fan vad jag ska dansa om Just Dance kommer!

Lite mindre woho är ju att jag försökte allt med min dator igår utan resultat. Är ganska så hundra nu på att grafikkortet är bränt. Ska ringa hp idag och höra hur mycket det skulle kosta att byta ut. Om det är för dyrt eller inte går så skiter jag i det och köper mig en stationär. Jag har ju min mini jag kan ta med mig så en stationär med en stor fin skärm blir nog bra :)

Borsta tänder nu så jag hinner till jobbet!

Btw, jag kunde inte tvätta håret imorse för mamma har tagit fönen. Gör ju inget om man kommer med lite fuktigt hår till jobbet men jag är inne i kylen på morgonen och att stå med fuktigt hår fyra timmar i fyra graders kyla är nog ingen bra idé, även om alla idéer är bra.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Party!! Fyfan va kul vi ska ha Mandy!! =D Jaaa! Hurra! Tack snälla förman! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback