Eftertentaångest

Hydrauliken gick inte så bra som jag hade hoppats på men förhoppningsvis kan man skrapa ihop 14 poäng till en trea. Höll dock på att spricka av glädje när jag såg att tentan var på svenska :D

Egentligen borde jag klara tentan om man går efter Ankans och min teori. Innan tentan så var vi på Väst och handlade lite goda och söta uppladdningskalorier. Kom även på den geniala idén att köpa en varsin tianlott. Vår tanke var att om vi inte vinner på lotten så kanske turen lägger sig på tentan istället och man klarar den. Om man däremot vinner så har man kanske förbrukat sin tur och kanske kuggar tentan, men vem behöver en godkänd hydrauliktenta när man är miljonär? :) INTE JAG!

Jag lyckades få en nitlott så enligt teorin klarar jag tentan! Ska bli kul att se om den fungerar! :D Annika vann tio kronor så jag vet inte riktigt hur man ska tolka det. Antingen så förbrukade hon bara lite tur till lotten och lade resten på tentan eller så har hon faktiskt förbrukat sin tur :O Hoppas hon fick mycket tur så att hon klarade tentan också :)

Sova nu, mekanikpanikplugg imorgon! En dag, det räcker va? :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hihi! Bajs att ja vann 10 kr.... Men men det går ju till pimpning så! ^^ En dag räcker nog förträffligt bra! Speciellt om vi är lika effektiva som vanligt! Hihi! Nattinufsan å puss! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback