Leverans från Dell!

Har äntligen fått min äääälskade dator :) Lite, fin och rosa är den! Underbar!

Gick upp halv tio eftersom jag inte riktigt visste när datorn skulle levereras. Tänkte att jag skulle chansa och hoppa in i duschen men precis innan jag skulle göra det så får jag ett samtal att jag har paketleverans om två minuter. Det var bara att slänga på sig kläderna fort som satan och möta upp leveransen nere vid portdörren.

Datorn är verkligen sjukt söt, som en liten leksak :)

Nu ska jag till lägenheten med Ankan. Fixa lite och panikläsa igenom fältmätningen en gång till innan tentan klockan två.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till!! Så ses vi ikväll :)

Postat av: Mamma

Söta solglasögon Menar du att jag ska ha dom på mig Amanda,jag är faktikt 46 år Tro det eller ej

2009-06-05 @ 17:12:17
Postat av: Ankan

Hahahahahaha!

2009-06-06 @ 12:17:40
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du missade ju att skriva om snyggingen! Dåligt mandy :P

2009-06-06 @ 12:49:28
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback