Midsommar!

Ikväll blir det mysgrill i Örsundsbro! Härligt!

Igår var Alexander hemma hos mig och vi kikade på första Harry Potter-filmen. Helt sjukt länge sen jag såg den så det gäller att färska upp minnet lite innan Harry Potter-premiären i juli. Planen är väll att vi ska se alla filmerna innan dess. Alex kom ganska så tidigt men blev ändå att han stannade till halv tre typ. Har man mycket att tjattra om så har man :)

Vaknade upp imorse och kände mig sådär sjukt fet. Beror på att jag har gått upp i vikt och sen kanske för att vi delade på en påse chips och dipp igår och en massa godis. Men man lever bara en gång!

Måste sätta igång och fixa lite nu om jag ska med bussen som går 17:21. Jag ska ju faktiskt hinna med en hel del innan dess så det är lika bra att sätta igång! :)

Fast först ett avsnitt OC ;D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Good girl

Mandy, du kan trösta dig lite med att jag också är fet i så fall ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback