OC-freak!

Lugn söndag! Älskar söndagar just för att de är så lama :)

Största händelsen idag är väll att jag åkte och köpte ett par billiga tygskor och ett par ännu billigare foppatofflor. Sen har jag legat och glott på OC hela dagen. Börjar bli riktigt fast nu... och förövrigt är jag småkär i Seth Cohen.


Igår hade vi värsta familjekvällen med kortspel! Riktigt kul när man verkligen sätter sig ner och spelar kort på hemmaplan. När vi annars spelar kort så brukar det nämligen vara för att vi befinner oss i ett annat land eller för att vi är ute i Viksäng och någon av oss börjar bli uttråkad. Och vet ni, jag kände inte panik för att jag var hemma en lördag!

Mera OC nu :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; hahaha! klart jag tog reda på hand namn ;D. det stod på kvittot. säljare; Robin :}



förövrigt; hur kan man inte bli kär i Seth Cohen? Jag har tankat hem O.C nu och kikar på det (blev så sugen efter i fredags). :)

Postat av: Good girl

amanda, seth cohen var man kär i på gymnasiet, inte nu!!! :P

2009-06-21 @ 23:58:24
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback