Polygontåg och Real Time Kinematic. HMM!

Fältmätningstenta imorgon. Suck. Inte alls förberedd men det ska nog gå bra. Kan i alla fall sex olika sett att mäta höjder på!
  • Avvägning
  • Planlaser
  • Trigonometisk höjdmätning
  • Fotogrammetri
  • Scanning
  • GPS
Fyfan vad jag är bra!

Idag bar vi min soffa till nya lägenheten, dessutom tog vi med lite smått och gott som kan vara bra att ha :) Som t.ex en huvudkliare, dödskallesvamp, drinkpinnar, skohorn, dassböcker och en Åbro-"duk". Underbart!

Känns så jäkla bra att flytta ihop med Ankan. Känner redan nu att det kommer att bli sjuk bra och mysigt hemma hos oss! :) Handlade första toapappret tillsammans idag... ICA Skona blev det med motiveringen att de har plattat till rullarna så att det blir bättre fraktmöjligheter samt att rullarna var på 35 m och Eurohopper bara var på 22. Köpte även fest-toarullar med fjärilar på. Dem ska vi bara ha framme när vi har glada partymänniskor eller fint folk på besök :)

Förövrigt så är det lag nu hemma hos Annika och mig att man ska vika toapappret fint efter sig. För er som inte vet vad jag menar så ber jag er att studera bilden nedanför mycket noga.


Funderar starkt på att hoppa i säng... eller se klart på Greysavsnittet som jag började kika på.
Svårt val... tror det blir Greys :D

Juste, kan även passa på och göra reklam för Julias nystartade blogg!
http://justjulie.blogg.se/

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Rally ;)

Bra ordning på höjdmätningsmetoderna :D!

Postat av: Ankan

Hahahahahahahahahaha! Fyfan va rolig du är Mandy! Vilka bra grejer vi har flyttat dit! Skohornet såg jag inte! Haha! Jag tog med en till viktig sak till badrummet! ^^ Hihi! Åh det kommer bli sjukt bra! Bra förevisat med toapappret där Mandy! Kanske vi ska göra en instruktionsvideo?

2009-06-05 @ 02:07:25
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback