Shopping!

Jobbade inte över idag då jag var toktvungen att åka ner på stan och köpa cider och lite kläder till P&L. Vart två klänningar/tunikor, tre linnen och ett par jeans. Behövdes verkligen! Försökte även hinna med Systemet men de hann stänga. Satans bolag att stänga tidigt då. Tänk på oss hårt jobbande alkolister!

Åkte faktiskt nedcabbat till stan. Helt underbart om jag får säga det själv. Stackars mamma som jag tvingade med ner på stan fast hon är sjuk. Nedcabbat kanske inte är det bästa då man är sjuk. Men hallå?! SOLEN SKEN JU!

Fick även hem örhängena jag beställde på tradera. Beställde så mycket från samma försäljare så hon bjöd på frakten :) Orkar inte ta bild på dem så jag visar bilderna som fanns på tradera istället. Örhängena och halsbanden är så sjukt söta. Vet inte riktigt vid vilket tillfälle jag ska använda dem, men söta är de!



Har köpt från
henne förut och då köpte jag de här två söta halsbandet. Jag bara älskar jordgubbsglassen, den är så sjukt söt! Enda nackdelen är att kedjorna inte sådär långa som jag vill ha dem, men det går ju lätt att byta :)



Nu ska jag nog fixa lite och sen sätta igång ett avsnitt OC. Har ju inte träffat min pojkvän Seth idag!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Svennis

va fina :)

Postat av: Sara

Gud, jag har träffat Seth flera gånger. Verkar som vårat förhållande är stadigare än ert x).



för övrigt; ska du på P&L? Avundsjuk tjej!

2009-06-22 @ 22:20:37
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: julia patey

O så söta grejer! Inte konstigt att man blir glad av sånt haha. Puss på dig och ha det så kul på peace and love!!!

2009-06-24 @ 00:02:16
URL: http://justjulie.blogg.se/
Postat av: Ankan

Guud va fina! Jag vill köpa meeeer! :D P&L å tradera is the shit! ;D

2009-06-29 @ 21:14:57
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback