Skarpan med Jens igår!

Igår fick Jens och jag för oss att träffas och ta igen lite med varandra efter jobbet. Kändes som att det var år sen vi sågs, vilket det i och för sig också var.

Drog ut till hans familjs sommarställe och tog båten ut till skarpan. Det var verkligen hur skönt som helst i vattnet, tror vi nog låg i minst en halvtimme i streck.


Grymt rakt kort!


Idag är det jobba igen som gäller och jag är astrött. Verkligen helt sjukligt trött. Längtar tills ikväll då jag ska sooooova. Kanske inte lika trött så att jag faktiskt kommer att somna på sista fikat idag som Natta gjorde igår :P



Borsta tänderna nu och välja örhängen.

Ikväll SKA jag fan se på OC. SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback