Update!

Såå, vad har hänt sen datorn levererades?
- Massor!

I fredags skrev vi ju den allra sista tentan för årskurs ett. Fältmätning var det som stod på schemat och skrevs i Allianshallen i Boländerna. Det duggade och var för långt dit så vi snygga byggare gjorde det übersmarta valet att ta en busstaxi dit. Lite snyggare, lite smartare - helt enkelt byggare!

Tentaresultatet blir nog inte lika glassigt som transporten dit. Men vi klarar oss, det gör vi va?

Sen var det tentafest hemma hos Ankan och mig, dvs. hemma i vår i stort sett helt oinredda lägenhet! Men lite bra grejer hade vi ju tagit med, haha. :) Sjukt kul och sjukt kladdigt!

Kvällen började med att vi råkade beställa sex pizzor från Göteborg istället för från Luna. Den tabben skyller vi på vår älskade Måns! Resten av kvällen finns i bildform
här.



Annika och jag vaknade upp i en tung stank av fulvin och öl. Det tog mig nog tre timmar innan jag kunde resa mig upp, Stanken var verkligen brutal och retade spyan från att fly magen, men jag klarade mig. Det man inte ser på bilden ovan är mig under filten och vinpölarna som fanns här och var i rummet.

Lördagen ägnades åt städning, flyttpackning och att försöka hålla tillbaka spyorna. Jag lyckades! En Kebab på Luna hanns även med. För säkerhets skull så ringde vi inte och beställde utan gick till Luna ;) Vi övernattade i lägenheten till söndagen eftersom vi ändå skulle flytta då.

På söndagen flyttade vi allt. Både Ankans och mina päron hjälpte till och kämpade hela dagen.Tack så jättemycket för hjälpen! Utan er hade vi nog fortfarande gått fram och tillbaka med kundvagnen :P

Efter att ha begett oss hem till Enköping igen så åkte vi ut till landet och lämnade Molle hos farmor och farfar :) skönt för honom att vara där när vi andra jobbar och sliter.


Kärlek!

Min älskade hund! Kan inte fatta att han fyllde elva i januari!

Lyckades fånga det här ögonblicket med mobilkameran. Farfar som kysser sin älskade sonhund.

Idag var första dagen på en 35 dagar lång sommarlovsjobbsperiod. Långt ord! Gick riktigt bra och jobba faktiskt. Gick snabbt och lättsamt :)

Folk skämtade med mig i stil med "Men Amanda, har du spiillt färg på byxorna?!" Varpå jag svarade "Ahh, det har jag!". När jag förklarade att jag faktiskt hade det så skrattade de och sa att de trodde att jag hade köpt dem så. Jag kanske borde börja designa jeans?! :D



Juste, höll ju nästan på att glömma och berätta! Det var ett konstigt nummer som ringde mig idag på jobbet och det visade sig att det är någon som har skickat blommor till mig! De hänger tydligen på min dörr i Flogsta. Någon idé om vem det kan vara? Hon som ringde sa i alla fall att "killen som skickade blommorna ville väldigt gärna att de skulle skickas idag". NYFIKEN!

Nu är det ett avsnitt Greys som gäller :D WOHO!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Åhh va fina bilder! Hahaha! Jag hade glömt pizzorna från Göteborg nästan!

Hahahaha! Så sjukt kul! Va fina bilder på Molle å hos farmor å farfar! :)

Postat av: Sandra

vaa?? vad hände med göteborgspizzorna då? Kom dom frm lagom till folk ville fyllekäka kanske? :D och blommorna är nog från datakillen, tror du inte det? ;)

2009-06-09 @ 11:37:49
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: Alx

Molle är så söt!

2009-06-09 @ 11:50:26
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback