Midsommardagen

Midsommarafton blev riktigt lyckad. Grillning, krocket och tjatter. Underbart! Har tyvärr inga bilder från kvällen men antar att Sara kanske bidrar med några sen på fejjan eller på hennes blogg. Tog 01:45-bussen hem och från GA-plan cyklade jag hem i den kalla sommarnatten. Blev inte att jag gick och la mig förrän halv fyra då Alexandra och jag stannade och pratade en massa innan vi skiljdes åt. Tror det blir så för att vi ses så pass sällan.

Idag så vaknade jag och somnade om hela tiden fram till att Sara rinngde och sa att hon skulle komma förbi och byta jacka. Tur att hon ringde annars hade jag kanske legat hela dagen! Det var nämligen så att hon råkade ta min jacka igår när hon skulle åka hem. Det är inte så lätt alla gånger, haha ^^

Kolla nog på tre avsnitt av OC innan jag bestämde mig för att ta bilen ut till Viksäng. Är van sen barnsben att alltid fira midsommar där så det känns lite mysko att inte göra det, även fast det var länge sen jag gjorde det sist.


Behöver jag ens skriva att Molle trivs? :)

Snyggaste äggen! Gissa vem som har garnerat dem? :D

Jag hatar sill!

Snygg i farmos hatt, haha :)

Mumma för det här! Ingen sill!

Han trivs :)

Aaawwh!

Efter att ha jagat bort den satans anden (den ni ser i sjön) så är han redo att bada :) Låt mig presentera min 11,5-åriga hund!

Fortfarande rapp i benen :)

Klarar han det fortfarande?

På god väg att lyckas...

... klart han klarar det! Han är ju superhunden! :D

Ser ni hur mamma trivs med stänket? :) Molle är expert att stänka ner folk!

Pappa, Molle, Farfar, Farmor och Mamma

Farfar pysslar om Molle. Inte alla hundar som blir torkade efter att de har badat ^^

Jag fick se en midsommarsnopp det här året :)


Nu ska jag faktiskt spela lite kort med Mor och Far!
Tjupp!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback