Helgtimmar går fortare än jobbtimmar!

Om några timmar är helgen slut och en ny vecka full av jobb väntar. Kan även se det som ett vecka full av betalda timmar, inte illa :)

Den här veckan har jag dock tänkt att verkligen försöka ta mig till Uppsala och fixa lite. Längtar till att få det klart i rummet så att det går att dra dit och sova någon natt om jag skulle få ett sånt infall. Har ju även lovat Ankan att stänga av kylen, vilket jag inte haft möjlighet till än. Jag fixar det den här veckan Annika, jag lovar! :) Inte imorgon för då blir det säkert övertid och inte på tisdag för då är det dubbelavsnitt av DH. Men på onsdag kanske :)

I fredags skulle Alexander och jag träffas för flummkväll och Harry Potter. Det hela slutade med att båda somnade i varsin soffa hemma hos sig själva så vi sköt upp filmkvällen. Det gjorde inte så jättemycket för jag hade förmodligen somnat under filmen ändå :P Jag ägnade istället kvällen med att mecka sönder min nyinköpta dator, bra va?



Igår firade vi bror min för han fyller myndig på tisdag. Jag har inte gett han paket än för han fyller ju faktiskt på tisdag (och sen köpte jag inte present förrän idag heller) :P Innan maten någon gång så plingade det på dörren. Personen jag möter i dörren ger mig en stor helt underbar bukett med blommor! Tack så jättemycket!

Den här gången är i alla fall blomgivaren (kan man säga så?) helt känd :)



Blev hem till Malin på kvällen med tjejmys och massa prat. Under kvällen lärde jag mig faktiskt att locka håret med plattång! :D Ska testa det någon dag tänkte jag, lockarna blir ju så mycket mer naturliga på något vis. Älskar att träffa dessa tjejer! :)

Idag blev det en sväng till Hälla med mor och far för att köpa födelsedagspresent till bror. Efter det så plockade vi upp Maria och då blev mina föräldrar paniksugna på glass och kaffe så vi ställde upp stannade på donken. Jag drack såklart kaffet när det var på tok för varmt så tungan ömmar ännu.

Hade dubbeldejt med Boije och Cissi på Wikman's. Tror vi satt där från halv två til halv sex. Då märks det att man inte träffats på ett tag. Men det är underbart när det väl händer :)


Jag och Cissi lika snygga som alltid! Asbra bild för övrigt ;D

En till lika bra bild! Maria och Mathilda!

Nu ska jag faktiskt titta på första avsnittet första säsongn OC. Ska bli trevligt! Dock saknar jag redan Greys trots att det var idag som jag kollade sista avsnittet av säsong tre. Måste fan beställa hem säsong fyra, annars kommer nog hjärtat stanna!

Bara för att Greys säsong fyra inte fanns så köpte jag Twilight istället :) Blir nog att kika på den under veckan tror jag. Men om jag minns rätt så var den ganska lång?

Är sugen på glass men har ingen hemma :(
Fast affären har ju inte stängt än i och för sig!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sandra

vem var blommorna från denna gång då? :) och att du vågar skruva isär datorn sådär! skulle aldrig falla mig in... men sen är du klart betydligt mer teknisk än vad jag är också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback